Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.    Dowiedz się więcej    Zamknij ten pasek

EN DE Znajdź nas na Facebooku
801-501-802
Sklep Redis
Wszystko do biura i szkoły.
fotka

WSPÓŁPRACA


1. Jak rozpocząć?
Aby rozpocząć współpracę z Redis Biuro Serwis należy się do nas zgłosić telefonicznie lub mailowo.

Nasi przedstawiciele odpowiedzą państwu na wszystkie pytania i zaproponują wizytę handlową lub przesłanie oferty i warunków współpracy. Dbając o najwyższą jakość usług już od samego początku będą mieli państwo do dyspozycji swojego opiekuna odpowiedzialnego za realizacje zamówień.

2. Składanie zamówień.

Zamówienie możemy złożyć w następujący sposób:
   - Telefonicznie
   - E- mail
   - Sklepem internetowym
   - Faxem

3. Dostawa towaru.
Dzięki rozbudowanej logistyce realizacja państwa zamówień trwa od 24 do 48h.

W przypadkach ekstremalnych dostarczamy materiały tego samego dnia, w którym zostało złożone zamówienie. (1)

Dostawy realizujemy na terenie województwa kujawsko pomorskiego własnym transportem oraz na terenie całego kraju wyspecjalizowane firmy logistyczne FEDEX, SIÓDEMKA.
 
  

Dostawy realizujemy na nasz koszt(2)

Dzięki dogodnej lokalizacji magazynu, na państwa prośbę istnieje możliwość osobistego odebrania przesyłki.
 
4. Gwarancja i Reklamacje.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziecie Państwo niezadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmujemy nieuszkodzony towar w terminie 7 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania i musi posiadać oryginalne opakowanie Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie produkty nie posiadające gwarancji producenta podlegają rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego

5. Sposoby płatności.
  • Gotówką
  • Przelewem (termin negocjowany jest indywidualnie dla każdego odbiorcy)
  • Odbiorcy, którzy po raz pierwszy zechcą zapłacić przelewem, proszeni są o złożenie następujących dokumentów: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT

1) Klient ma możliwość otrzymania towaru tego samego dnia w przypadku złożenia zamówienia do godziny 11:00.
2) Dostawy realizujemy na nasz koszt w całym starym województwie Toruńskim i w mieście Bydgoszcz. Transport jest również bezpłatny, jeżeli wartość zamówienia przekracza 350zł netto. W pozostałych przypadkach koszt transportu wynosi 20zł netto.
zdjecie

Nasi Dostawcy

Z bardzo dużą starannością dobraliśmy wszystkich naszych dostawców. Są to najwięksi europejscy i polscy producenci. Dzięki gigantycznej skali zakupowej sieci Biuro Klub Konsorcjum mamy wypracowane najlepsze warunki handlowe. Nasza wieloletnia współpraca i przyjazne relacje powodują, że proponujemy państwu najlepsze jakościowo produkty w bardzo korzystnych cenach.